Ze rekt haar RINGVINGER met haar DUIM en houdt dit een paar seconden vol. Het resultaat zal je verrassen!

De handposities, ook wel mudras genoemd, spelen een belangrijke rol in yoga. Ze worden ook wel de vreugdemakers genoemd. De energie die door onze handen stroomt kan gemanipuleerd worden. Door te buigen kan de energie door het hele lichaam stromen en die energie is essentieel voor het gevoel van vreugde. Lees hieronder verder:

1. Mudra van kennis
Ga in een lotuspositie zitten en leg je handen op je knieën. Raak het topje van je wijsvinger met je duim aan en houd de andere drie vingers vrij. Zo kan je je beter concentreren, beter ontspannen, beter slapen en minder gevoelig worden voor depressie.



STEUN ONZE PAGINA MET EEN

2. Mudra van lucht
Vouw je wijsvingers naar je handpalm toe en druk ze aan met het begin van je duim. Houd de rest van je vingers recht. Dit rekent af met overtollige gassen en verlicht alles wat met lucht te maken heeft: Flatulentie, constipatie, artrose, etc.

Lees verder op de volgende pagina..

Vorige1 van 4

DEEL dit verder met je vrienden en familie!
Reageren
(3.967 keer bekeken, waarvan 1 keer vandaag)

Wat vind je hier nou van? Reageer hieronder.

Welkom Lieve Kijker!

Wij wensen je veel plezier op onze website en met het bekijken van de filmpjes. 🙂

Vriendelijke groet,
Team Yas